Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Friday, August 23, 2013

Open house Artis....




semalam nya crita... xsempat nak update.... 
xkira nak buat entry gk pasal ni.... walaupun dah lepas... (errkk ada ke cite fresh from oven dlm belog ni....? mcm xde je....)

ni sebenarnya  Open house Office RTM aka Kementerian Komunikasi dan Multimedia ...
jadinya harus laa ramai artis ... rmai gak yg aku jmpa.... tp yg sempat bergambar cuma dgn dynas je... 


tgk laaa tinggi betull dia ni... 5.9" ye ketinggian dia... x sombong n ramah dia ni... 
dynas ni kurus sgt laaa....kalau la dia kembang sikit baru laa sama dgn aku ni .... hehehheh




lepas tu bergmbar plak kat pintu gerbang nya...




kosi meja suma dah penuh pe lagi.... atas rumput punn...atas rumput laaa... janji perut penuh... duit poket x keluar....





tetiba SIL wasap tnya betul ke gmbr kat atas ni.... skali tgk dynas upload gmbr aku dlm instagram dia.... wahhh pemes jap... tumpang populariti dia kejap  ishhh kacau betul beg kat tngan aku tu... lupa plak nak sorokkan time bergambar.. haaa kan dah kantoi  duk bungkus makanan..... satu mesia tgk tau.....  malu....malu makkkkk


dynas ni rajin gak reply komen2 peminat dia... hari tu sekali dia replay komen aku kt fb.... dan kat gmbr insta kat atas pun dia ada reply ..... 








No comments:

Create your own banner at mybannermaker.com!