Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Tuesday, August 27, 2013

Kesabaran ku tercabar





pepagi hari aku dah hangin.....cer tgk gmbrkat bawah ni






pempers zikry terburai dlm mesin basuh


zikry nya keja la ni... bngun pg tadii nak sidai kain ... tp bile tgk mesin basuh mengucap aku tgk nya.... 
zikry pergi masukkan pampers dlm mesin basuh la ni... dah selalu dia buat gini... dia bukan x tau... tp dia leka sebenarnya... arahan yg kita bagi x sampai ke otak dia.... ni semua gara-gara dia x fokus dgn arahan yg di beri... selalunya jadi gini bile suruh dia mandi... bile dia dah bukak baju.... aku akan suruh hntar baju dlm mesin basuh... dan pampers pulak buh dlm tong sampah... dia mmg akan buat....tp disebabkan terlalu xcited nak main air dlm bilik air... dia campak je baju & pampers dia sekali dlm mesin basuh...kekadang tu terbalik.. baju dlm tong smpah...

xpasal2 kena basuh baju lagi sekali.... haiiishhh xpasal2 aku kelam kabut pagi ni... pergi keja dgn baju x bersidai... sebab dah x sempat..


posted from Bloggeroid

No comments:

Create your own banner at mybannermaker.com!