Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Saturday, January 5, 2013

Memperkenalkan......





di tahun baru ni nak kenalkan org baru kat pembaca blog ni...  ada ke yg baca...hehehe, klo
xde org baca pun just utk diri sendiri jugak... bosan2 leh baca balik cite2 lama ni... diari on9 la katakan.. walaupun x update hari2... sekurang2 nya ada jugak..


ok... lpas sebulan lebih sikit menyepi..hari ni dgn rasminya nak beritahu yg diriku dah selamat bersalin seorg baby girl yg comel...


oppsss..... saya malu laaa 



v







v








v







v










haiii.... assalamualaikum semua...!!
saya di beri nama AUNI ZAFIRAH BT MOHD AZWAR
dilahirkan kat HUKM
pada 30.11.2012 bersamaan hari JUMAAT
pukul 1.10 Pagi
secara NORMAL
dan seberat 3.22KG



ALHAMDULILLAH.... saya dgn mama dua2nya sihat walafiat...
ok...kenapa Auni Zafirah? sebab nak mengekalkan A..... Z.... mcm abg nya Mohd Azfar Zikry....

Auni - lemah lembutku, ketenanganku
Zafirah - yang beroleh kemenangan





*hari ni 5.1.2013 saya baru berumur 37 hari....









1 comment:

k.nana said...

patutler sunyi....hehehe selamat berpantang.....

Create your own banner at mybannermaker.com!