Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Saturday, November 26, 2011

sedih di hari sabtu....

semalam x sempat nak buat entry....disebabkan jadual yg padat di hari last kursus...


pagi2 lagi dpt panggilan telefon dari FIL yg mengatakan mak ku nak dihantar ke KPJ...lpas je trima pggilan tu aku pun kol laa k.long...tnya perkembangan mak....mmg sebelum g pangkor lgi mak ada kata kaki & pinggang sakit...sbbnya duduk lama dlm ketapi dari butterworth ke seremban naik train....sbelum ni klo naik train mak & abah amik yg katilnya....tp hari tu katil dah penuh...nak x nak amik yg seat je....abah xnak naik bas...katanya lg selesa naik train....jdi stat dri tu sakit mak dtg balik.....


mak mmg penah skit mcm ni sebelum ni...mcm aku skit dulu....slip disc...dah buat fisiotheraphy....& alhamdulillah ok da....ni kena balik...mmg kalau dah kena segala perbuatan & pergerakan kita ni terbatas ....xboleh silap sikit, mesti sakit balik...smlm mmg ada kol mak & mak kata x leh nak duduk....kalau berdiri pun sakit...urat jadi tegang... tu yg k.long bwk mak ke kpj sertemban jugak hari ni..sbb nak tggu rawatan gov 1 dis ni....mak dah x tahan sakit.....skrg tgh result x-ray....aku nak balik..tp kena tggu mr zuar abis shoot wedding dulu...hope sakit mak x seteruk mana....


berita sedih yg ke-2.....aku tgk akaun NUFFNANG harri ni.....& BE ku dah xde.....sedih tau...genap
 sebulan dia dah pergi meninggal kan ku....walau macam mana pun aku bersyukur gak sbb BE dari DIGI ni laa yg paling byk hasilnya....alhamdulillah...





*slip disc ni di sebabkan urat tu terhimpit itu yg menyebabkan urat terasa tegang....dan ini laa yg aku hidap-hidap sejak 2007 dulu.....






No comments:

Create your own banner at mybannermaker.com!