Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Wednesday, November 16, 2011

jatuh tersungkur....

petang semalam hujan renyai-renyai...
slalunya klo mcm ni aku kol mr zuar amik zikry....aku turun kan kat loby....tp kol punya kol dia x angkat...aduh..nak x nak kena meredah hujan renyai-renyai tu laa dgn zikry....klo kita je xpe....

dgn beg zikry...(aku pakai beg lap top....heheheh mmg zikry x leh bwk)....handbeg aku....beg netbook aku...& plus semalam zikry boleh bawk tapis umah ni ke school plak lagi...mg penuh laaa tangan aku....zikry plak masaatu tgh minum susu....aku pegang lengan dia....ckp dgn dia "cepat zikry....hujan ni...nnti takut demam..." dia plak terkedek-kedek jalan smbil minum susu....baru je 2 3 langkah zikry tersadung kat jalan......alahai anak ku....terus je aku amik dukung....dia dah merengek-rengek nangis.....seluar & baju da basah sikit.....


sampai je kt depan pintu rumah aku belek-belek tgk kat siku dia ada luka-luka....da masuk rumah trus aku capai minyak gamat...dia mmg tau kalau sakit apa2 suh buh ubat....klo aku x buh...dia sendiri tarik tangan aku suh amik ubat.....dlm 10minit merengek....aku pun layan & pujuk dia pun ok...x lama lepas tu bwk dia mndi ....tgk dia xde langsung reaksi...mcm xde luka...aku ni laak yg  berkerut-kerut muka mcm tahan sakit...zikry leh buat muka selamba je......








* sorry ye sayang...mama paksa zikry jalan laju2 sampai buatkn zikry terjatuh....nnti mama letak payung dalam keta ye...






3 comments:

Unknown said...

la siannya

Eliss said...

skang dah memang musim hujan, selalu kena standby payung dlm keta kan. laki ada parut2 sket baru macho :)

SiTi said...

~aSFaLiZa~ terasa bersalah lak...sbb paksa dia jalan laju2



e.l.i.s.s.m.i.e ~ aaah mmg musim hujan....ok da letak da skrg...

Create your own banner at mybannermaker.com!