Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Tuesday, November 22, 2011

alhamdulillah zikry vs harimau muda....





semalam aku g al-ihksan....tujuan??
membeli pakaian sukan...almaklum la lpas abis sekolah mmg xde da join apa2 sukan ni....ksut sukan aku yg ada pun aku da pas kat adik aku...nasib baik laa sama saiz....erkkk kaki ku besar ke....kaki adik lelaki ku yg kecik....heheheh...sbb nya esok aku akan berkursus….dan zikry akan tinggal berdua dgn mr zuar…..

aku ke sana mencari kasut sukan & suar....masuk je dlm kedai zikry da nmpak bola....ok laa bg dia amik & pegang...sorg pekerja kedai tu daaa pandang je...sbb terang2 kat situ x kasi main dgn bola2 yg ada...klo nak kena beli dulu....yg zikry plak x mo lepas da bola yg kat tangan...siap nak panjat masuk dalam karung bola2 tu semua....alaaaa anak aku...x senang betul aku nak memilih barang...bile aku amik bola kt tangan dia & tukar dgn yg lain dia xnak...menangis2 kt situ....ishhhh demand tul...nak bola yg mahal je....yg murah2 x mo....puas pujuk & akhirnya dia nak bola yg kitorg pilih...

bile smpai je kat rumah aku mandikan dia....trus dia nak main bola...smbil tgk harimau muda beraksi...bile dia dah penat tetiba je dia dtg kat aku....n kata "tido"...alhamdulillah.....satu lg perkataan baru yg zikry leh sebut...1st time aku dgr dia sebut tu....aku pun bwk laa dia msuk bilik….bile da landing je atas katil… aku pun keluar balik…hheheeh sbb nya nk tgk bola….zikry pun ikut laa aku bangun balik…jahat tau aku ni…anak nak tido…aku plak sibuk nk tgk bola….last2 aku bwk zikry tido lpas je menyaksikan kemenangan harimau muda..…aku peluk dia…x smpai 5 minit dia berdengkur…nmpak benar dia dah letih & ngantuk…aku ni jer yg duk tahan2 dia tido…lpas tu aku pun bangun balik semangat nak saksikan lagu NEGARAKU berkumandang kat indon sana…

gmbar gegar sbb masa ni aku menjerit  smbut kemenangan Malaysia......lps tu trus lupa nak amik pic lain






tahniah buat mereka yg dah mengharumkan nama negara & mengekalkan kejuaraan malaysia....aku amat berbangga kerana pasukan kita beraksi dgn barisan perjuang yg semuanya adalah warganegara malaysia.....xde pemain importtt okkk......!!!





·         Satu lagi perkembangan positf zikry…..mama akan cuba berusaha lg ye syg….hope byk lg perkataan yg zikry boleh sebut lpas ni…..




No comments:

Create your own banner at mybannermaker.com!